|
Doporučení pro naše klienty s bankovním účtem u Sberbank
Jak postupovat v případě úhrady pravidelných plateb nebo vyplácení pojistného plnění a přeplatků.
Úhrada pojistného
- Pokud máte účet u jiné banky, proveďte transakci přes něj.
- Pokud aktuálně nemáte účet u jiné banky, ale disponujete prostředky na úhradu pojistného v hotovosti, uhraďte částku vkladem na náš účet u České spořitelny č. 2226222/0800, VS číslo pojistné smlouvy. Za hotovostní vklad je však bohužel účtován poplatek. Dále je možné zaplatit hotovostí i přes terminál SAZKY, QR kód pro platbu najdete na předpisu či na pojistné smlouvě.
- Pokud nemáte v důsledku situace dočasně žádné prostředky, umožňujeme odklad úhrady max. na 3 měsíce. Je ale nutné požádat o odložení platby, a to ideálně přes zákaznickou linku 957 105 105 nebo na nejbližší pobočce. Garanční systém musí spustit výplatu do 7 pracovních dnů od rozhodného dne, tj. ode dne, kdy obdrží písemné oznámení České národní banky o neschopnosti banky v krizi dostát závazkům vůči klientům. Mělo by se tedy jednat jen o dočasné omezení.
Vyplácení pojistného plnění, přeplatků atd.
- Pro ověření stavu výplaty pojistného plnění nebo přeplatků kontaktujte zákaznickou linku 957 105 105 nebo navštivte nejbližší pobočku. Pokud částka ještě neodešla, je možné zažádat o změnu bankovního účtu.