Ztotožňování osob v Kooperativě
Abychom měli neustále Vaše údaje aktuální, zavádíme procesy automatického ztotožňování. To znamená, že můžeme ze základních registrů, jako je např. Registr obyvatel, Registr osob nebo Registr územní identifikace, adres a nemovitostí, vyčíst údaje jako jsou:
- jméno,
- příjmení,
- datum narození,
- rodné číslo,
- místo narození,
- trvalá adresa,
- občanství,
- datová schránka,
- číslo občanského průkazu / cestovního pasu.
Výčet údajů, ke kterým mají pojišťovny přístup, je stanoven zákonem o pojišťovnictví.
Vy nám tak už nemusíte aktivně hlásit změny výše uvedených údajů. My zase můžeme díky ověřování údajů v základních registrech zjednodušovat interní procesy, snižovat administrativní zátěž i chybovost dat.
Všechno v registrech nenajdeme
Přestože registry poskytují širokou škálu informací, všechny údaje v nich nenajdeme. Změny kontaktní adresy, telefonu nebo e-mailu nám i nadále musíte hlásit sami. K tomu můžete využít naši infolinku 957 105 105, navštívit jakoukoliv pobočku nebo vše pohodlně vyřídit v naší Klientské zóně.
Co dělat v případě nesrovnalostí v registrech
Ve výjimečných případech se může stát, že údaje v základních registrech jsou nepřesné nebo chybné. V takovém případě se obraťte na kontaktní místo veřejné správy CzechPoint, kde můžete požádat o opravu. Po aktualizaci údajů v registrech budeme o změně automaticky informováni.