Pojištění vozidla
Další pojištění a služby
Další pojištění a informace
Nejčastěji se ptáte, co dělat, když:
Co dělat, když chci auto pojistit proti krádeži?
To u nás vyřešíte, když si sjednáte havarijní pojištění v rozsahu Odcizení, které se vztahuje na vozidlo. V základní variantě je i pojištění výbavy vozidla včetně výbavy jako je zabudovaná navigace, dětská autosedačka nebo střešní box. Tuto základní výbavu (v pojistných podmínkách jí říkáme obvyklá) si můžete rozšířit o nestandardní výbavu, jako jsou tuningové doplňky.
Pojištění platí po celé Evropě.
Co dělat, když chci auto pojistit krátkodobě?
Povinné ručení je možné sjednat na 15 dnů. Hodí se vám například, pokud kupujete nové auto, potřebujete ho převézt a dlouhodobé pojištění chcete sjednávat až následně.
Havarijní pojištění lze také sjednat na kratší dobu, a to nejméně na jeden měsíc. Je vhodné, například když se chystáte na dovolenou a chcete mít jistotu, že když se na dlouhé cestě něco stane, nezůstanete bez pomoci. „Sezonní“ pojištění (podobně jako pro motorku) pro auto nenabízíme.
Pojištění můžete platit i čtvrtletně a nemusíte se zavazovat na celý rok.
Krátkodobé pojištění vozidla si sjednáte:
- zavolejte na naši zákaznickou linku 957 105 105, provolba 1
- zastavte se na pobočce
Co dělat, když chci najít smluvní servis?
Bezprostředně po nehodě nebo při poruše doporučujeme zavolat na bezplatnou linku 1224, kde vám poradí, co dělat a na koho se obrátit. Když bude vaše auto nepojízdné, pošlou k vám techniky, kteří auto opraví nebo odtáhnou do našeho smluvního servisu. Všechny tyto služby máte v rámci svého povinného ručení nebo havarijního pojištění zdarma.
Seznam smluvních autoservisů naleznete zde.
Co dělat, když chci najít smluvní autopůjčovnu?
Seznam našich smluvních autopůjčoven najdete na stránce s našimi partnery. Jejich služby využijete v případech, kdy je vaše auto nepojízdné a vy máte v rámci svého povinného ručení nebo havarijního pojištění nárok na zapůjčení automobilu.
Co dělat, když chci kontaktovat asistenční službu?
Pokud je vaše vozidlo po nehodě či poruše nepojízdné a potřebuje odtah nebo opravu, zavolejte na linku 1224. Jedná se o univerzální společnou linku pojišťoven, na které vám operátor poradí a kontaktuje asistenční službu – v případě Kooperativy Global Assistance. Vyhnete se tak nepříjemnému setkání s tzv. „lovci nehod“, kteří vyhledávají nehody a nabízejí své služby za peníze. Pokud využijete smluvní asistenční službu, máte nárok na tyto služby zdarma v rámci svého povinného ručení a havarijního pojištění.
Kontakt na Linku pomoci řidičům najdete na nově vydaných zelených kartách. Linka vám slouží v České republice. Pro vyžádání asistence můžete také volat v ČR infolinku Kooperativy 957 105 105. V zahraničí volejte asistenční službu Global Assistance +420 266 799 779.
Co dělat, když mám provést vstupní prohlídku vozidla?
Způsob prohlídky vozidla máte uvedený v pojistné smlouvě. Mohou nastat tyto dvě možnosti:
1. Vstupní prohlídka pořízením a odesláním fotografií vozidla
Prohlídku vozidla provedete snadno, odkudkoli, a především sami. Stačí vám chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet.
Jak postupovat:
- Na vámi uvedené telefonní číslo zašleme SMS s odkazem. Pokud máte počátek pojištění odložený, zašleme vám odkaz nejpozději 15 dní před počátkem pojištění.
- Prostřednictvím tohoto odkazu vyfotíte a odešlete fotografie požadovaných dokumentů a vozidla. Pro úspěšné odeslání fotografií potřebujete připojení k internetu.
- Fotografie pořiďte na vhodném místě, aby bylo vozidlo ze všech stran dobře viditelné. Vozidlo musí být také čisté.
- Odesláním fotografií dokončíte proces prohlídky vozidla.
2. Vstupní odborná prohlídka technikem společnosti Global Expert
Co dělat, když chci pojistit flotilu aut?
Pokud máte více aut, pojistíme vám celou flotilu. Neřešíme, jestli jste fyzická, či právnická osoba. Rozsah pojištění můžete kdykoli rozšířit nebo snížit.
Veškerá pojištění pro vaše vozidla – povinné ručení, havarijní i doplňková pojištění – můžete kombinovat tak, jak vám to bude vyhovovat.
Kompletní informace o pojištění flotil najdete v části věnované průmyslu.
Krok za krokem při dopravní nehodě nebo poruše
Víte, jak postupovat, když se stanete přímým účastníkem dopravní nehody? Nebo co dělat, když vaše vozidlo zčistajasna vypoví službu?