Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Kooperativa
|Společenská odpovědnost|Nadace

Fond pro lepší život získal ocenění v soutěži IMC Czech Awards

Komunikační kampaň na podporu interního Fondu pro lepší život byla oceněna v soutěži IMC CZECH AWARDS – soutěži, která oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu. Převážně kampaně, které nespoléhají primárně na komunikační kanál TV, ale využívají všech dalších forem marketingu a snaží se o maximální provázanost všech druhů komunikace.

Souhrn-fotka-FPLZ-20230703-131202.png

V case study kampaně byly představeny dva příběhy našich kolegyň a kolegů, kteří se rozhodli skrze své zkušenosti inspirovat ostatní. Kampaň byla oceněna v kategorii "Charitativní a neziskový marketing, CSR kampaně", kde byly hodnoceny projekty s největším pozitivním sociálním přínosem pro charitu, produkt nebo společnost. 

Fond pro lepší život, který se zrodil dobrým skutkem v severních Čechách sbírkou na vozík pro syna zaměstnankyně Kooperativy, nyní pomáhá napříč celou firmou i dceřinými společnostmi a to ve všech regionech. O pomoc v něm může požádat každý zaměstnanec Kooperativy nebo jejích dceřiných společností, který se ocitl v nesnázích. Případná pomoc se týká i jeho nejbližších. Prostředky lze využít na speciální zdravotní pomůcky, léčbu pro dlouhodobě nemocné či na rehabilitaci po vážných úrazech nebo onemocněních.  Veškeré finanční prostředky Fondu jsou dary od zaměstnanců Kooperativy a dceřiných společností pro jejich kolegy.

Dobře víme, že životní dramata se neodehrávají mimo náš svět, proto jsme tu v případě těžkých životních situací nejen pro neziskové organizace a jejich klienty, ale také pro všechny zaměstnance a jejich blízké prostřednictvím Fondu pro lepší život.

Děkujeme kolegyním a kolegům, kteří se rozhodli sdílet své osobní zkušenosti a inspirovat tak ostatní...