Fond pro lepší život získal ocenění v soutěži IMC Czech Awards
Komunikační kampaň na podporu interního Fondu pro lepší život byla oceněna v soutěži IMC CZECH AWARDS – soutěži, která oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu. Převážně kampaně, které nespoléhají primárně na komunikační kanál TV, ale využívají všech dalších forem marketingu a snaží se o maximální provázanost všech druhů komunikace.

V case study kampaně byly představeny dva příběhy našich kolegyň a kolegů, kteří se rozhodli skrze své zkušenosti inspirovat ostatní. Kampaň byla oceněna v kategorii "Charitativní a neziskový marketing, CSR kampaně", kde byly hodnoceny projekty s největším pozitivním sociálním přínosem pro charitu, produkt nebo společnost.
Fond pro lepší život, který se zrodil dobrým skutkem v severních Čechách sbírkou na vozík pro syna zaměstnankyně Kooperativy, nyní pomáhá napříč celou firmou i dceřinými společnostmi a to ve všech regionech. O pomoc v něm může požádat každý zaměstnanec Kooperativy nebo jejích dceřiných společností, který se ocitl v nesnázích. Případná pomoc se týká i jeho nejbližších. Prostředky lze využít na speciální zdravotní pomůcky, léčbu pro dlouhodobě nemocné či na rehabilitaci po vážných úrazech nebo onemocněních. Veškeré finanční prostředky Fondu jsou dary od zaměstnanců Kooperativy a dceřiných společností pro jejich kolegy.
Dobře víme, že životní dramata se neodehrávají mimo náš svět, proto jsme tu v případě těžkých životních situací nejen pro neziskové organizace a jejich klienty, ale také pro všechny zaměstnance a jejich blízké prostřednictvím Fondu pro lepší život.
Děkujeme kolegyním a kolegům, kteří se rozhodli sdílet své osobní zkušenosti a inspirovat tak ostatní...