Nadace Kooperativy se převléká do růžové
Nadace Kooperativy během října podpoří kampaň neziskové organizace Loono, která pomáhá zvyšovat povědomí o prevenci a včasném odhalení rakoviny prsu. Ta je druhou nejčastější rakovinou u žen. Ročně se s ní potká 7 000 žen, třetina z nich bohužel onemocnění nepřežije.
Kooperativa převleče komunikaci na jeden měsíc do růžové. Bude tak edukovat nejen zaměstnance, ale i klienty a širokou veřejnost o podstatě prevence.
Po celou dobu kampaně bude možné potkat v komunikačních kanálech pojišťovny dvě kolegyně z Agentury východní Čechy, které se skrze své zkušenosti rozhodli inspirovat ostatní. Jejich tváře potkají klienti pojišťovny a široká veřejnost na obrazovkách na pobočkách Kooperativy.
„V ČR navštěvuje mamografickou kontrolu jen 60 % žen. Podporou kampaně Růžový říjen chceme podpořit povědomí o prevenci rakoviny prsu a šíření osvěty o prevenci onkologických onemocnění. Za každé naskenování QR kódu, který odkazuje na web, kde najdete podstatné informace z oblasti zdravotní prevence, darujeme na prevenci závažných onemocnění 10 Kč," vysvětluje smysl celé kampaně výkonný ředitel Nadace Kooperativy Milan Medek.
NASKENUJTE QR KÓD A NADACE KOOPERATIVY POŠLE LOONO 10 KČ
Na sociálních sítích dále bude pojišťovna upozorňovat na fakta, která se s tímto závažným onemocněním pojí.
Myslete na prevenci i vy a pomozte šířit osvětu. Více o zdravotní prevenci a příběhu kolegyň najdete pod QR kódem.