Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Kooperativa
|Nadace|Společenská odpovědnost|Tiskové zprávy

Nadace Kooperativy se převléká do růžové

Nadace Kooperativy během října podpoří kampaň neziskové organizace Loono, která pomáhá zvyšovat povědomí o prevenci a včasném odhalení rakoviny prsu. Ta je druhou nejčastější rakovinou u žen. Ročně se s ní potká 7 000 žen, třetina z nich bohužel onemocnění nepřežije.

KOOP-Fond-pro-lepsi-zivot-LOONO-2560x1440px-vizual-01.png

Kooperativa převleče komunikaci na jeden měsíc do růžové. Bude tak edukovat nejen zaměstnance, ale i klienty a širokou veřejnost o podstatě prevence.

Po celou dobu kampaně bude možné potkat v komunikačních kanálech pojišťovny dvě kolegyně z Agentury východní Čechy, které se skrze své zkušenosti rozhodli inspirovat ostatní. Jejich tváře potkají klienti pojišťovny a široká veřejnost na obrazovkách na pobočkách Kooperativy.

V ČR navštěvuje mamografickou kontrolu jen 60 % žen. Podporou kampaně Růžový říjen chceme podpořit povědomí o prevenci rakoviny prsu a šíření osvěty o prevenci onkologických onemocnění. Za každé naskenování QR kódu, který odkazuje na web, kde najdete podstatné informace z oblasti zdravotní prevence, darujeme na prevenci závažných onemocnění 10 Kč," vysvětluje smysl celé kampaně výkonný ředitel Nadace Kooperativy Milan Medek.

NASKENUJTE QR KÓD A NADACE KOOPERATIVY POŠLE LOONO 10 KČ

Na sociálních sítích dále bude pojišťovna upozorňovat na fakta, která se s tímto závažným onemocněním pojí.

Myslete na prevenci i vy a pomozte šířit osvětu. Více o zdravotní prevenci a příběhu kolegyň najdete pod QR kódem.