Nadace Kooperativy opět podpoří kampaň Růžový říjen
Nadace Kooperativy během října podpoří kampaň neziskové organizace Loono, která pomáhá zvyšovat povědomí o prevenci a včasném odhalení rakoviny prsu. Ta je druhou nejčastější rakovinou u žen. Ročně se s ní potká 7 000 žen, třetina z nich bohužel onemocnění nepřežije.
Kooperativa převleče komunikaci na jeden měsíc do růžové. Bude tak edukovat nejen zaměstnance, ale i klienty a širokou veřejnost o podstatě prevence.
Po celou dobu kampaně budou v komunikačních kanálech pojišťovny vystupovat dvě kolegyně z Agentury východní Čechy, které se rozhodly inspirovat ostatní svými zkušenostmi. Jejich tváře budou klienti pojišťovny a široká veřejnost vídat na obrazovkách poboček Kooperativy. Za každé naskenování QR kódu, který odkazuje na web, kde najdete podstatné informace z oblasti zdravotní prevence, daruje Nadace Kooperativy 10 Kč na prevenci závažných onemocnění.
„V minulém roce jsme zaznamenali přes 3 tisíce prokliků. Nadace Kooperativy částku znásobila a darovala organizaci Loono 60 000 Kč. Finanční dar je určený na podporu vzdělávání v oblasti prevence i např. organizování workshopů do škol. Pouhých 60 % žen v ČR chodí na preventivní mamografické kontroly. Podporou kampaně Růžový říjen chceme zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu, protože až 30 % úmrtí na rakovinu prsu by se dalo včasnou prevencí zabránit," vysvětluje cíl celé kampaně výkonný ředitel Nadace Kooperativy Milan Medek.
NASKENUJTE QR KÓD A NADACE KOOPERATIVY POŠLE LOONO 10 KČ
Na sociálních sítích dále bude pojišťovna upozorňovat na fakta, která se s tímto závažným onemocněním pojí.
Myslete na prevenci i vy a pomozte šířit osvětu. Více o zdravotní prevenci a příběhu kolegyň najdete pod QR kódem.
Chcete přispět na kampaň Růžový říjen?
Podpořte veřejnou sbírku zde: Saháš si na ně každý měsíc? | Darujme.cz