Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Objevily se falešné e-maily z adresy info@kooperatlva-cz.site a dalších podvodných domén (např. "team@koop-pojšťovna.site" apod.) s výzvou k platbě. Tyto zprávy nejsou od Kooperativy – jedná se o phishingový útok. Pokud jste takový e-mail obdrželi, na nic neklikejte a zprávu smažte. V případě, že jste na uvedený e-mail již reagovali zadáním Vaších platebních údajů, doporučujeme neprodleně provést jejich dočasnou blokaci u Vašeho poskytovatele platebních služeb.

Kooperativa
|Tiskové zprávy

Kooperativa mění telefonní číslo infolinky

S platností od 1. října 2016 mohou klienti Kooperativy i zájemci o pojištění využívat nové telefonní číslo její infolinky 957 105 105.   „Hlavním motivem změny bylo rozdílné zpoplatnění takzvané bílé linky jednotlivými operátory. Nové telefonní číslo 957 105 105 přináší všem klientům stejné podmínky a nižší náklady na volání. Mohou na něj volat jako na kterékoliv jiné národní číslo, tedy i v rámci svých volných minut či neomezených tarifů bez dopadu na cenu hovoru. S předvolbou +420 se k nám nově dovolají i ze zahraničí,“ říká Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory v pojišťovně Kooperativa. Původní linka 841 105 105 bude také ještě do konce roku 2016 aktivní, aby Kooperativa zajistila bezproblémový přechod na nové telefonní číslo. Od 1. Ledna 2017 pak zůstane v platnosti jen nová telefonní linka.         Centrum zákaznické podpory pojišťovny Kooperativa každoročně vyřídí téměř 850 tisíc telefonátů a zároveň okolo 250 tisíc e-mailových požadavků. Struktura hovorů je dlouhodobě ustálená, jednoznačně převažují produktové a ostatní dotazy, které tvoří cca 40 % z objemu příchozích hovorů. Další významnou část, cca 31 % představují hlášení škodné události. Dotazy na stav pojistné události tvoří cca 14 % hovorů. Zbývající část, cca 15 % hovorů, jsou dotazy k ostatním oblastem činnosti pojišťovny.