Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Objevily se falešné e-maily z adresy info@kooperatlva-cz.site a dalších podvodných domén (např. "team@koop-pojšťovna.site" apod.) s výzvou k platbě. Tyto zprávy nejsou od Kooperativy – jedná se o phishingový útok. Pokud jste takový e-mail obdrželi, na nic neklikejte a zprávu smažte. V případě, že jste na uvedený e-mail již reagovali zadáním Vaších platebních údajů, doporučujeme neprodleně provést jejich dočasnou blokaci u Vašeho poskytovatele platebních služeb.

Kooperativa
|Tiskové zprávy

Kooperativa ovládla kategorii neživotní pojištění v soutěži Ceny Hospodářských novin

Ceny Hospodářských novin dnes organizátoři ankety Nejlepší pojišťovna předali oceněným společnostem v kongresovém sále České národní banky. Nejúspěšnější pojišťovnou se v kategorii neživotní pojištění stala pojišťovna Kooperativa, která zvítězila jak v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna, tak v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna. Pódiové umístění pak obsadila i v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna.

„Kooperativa je dlouhodobě vnímána jako špičková pojišťovna v oblasti neživotního pojištění. Jsme jedničkou v pojištění motorových vozidel i pojištění podnikatelů. Jsem ráda, že se naše produktové a obchodní úspěchy odrazily i v tomto ocenění. V nejbližší době na trhu uvedeme i zcela nové, klientsky přívětivé, životní pojištění, proto pevně věřím, že se nám v dalších ročnících podaří navázat na tento úspěch i v kategorii životního pojištění,“ uvedla při přebírání ocenění v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna JUDr. Hana Machačová, místopředsedkyně představenstva pojišťovny Kooperativa.    

Pořadí bank a pojišťoven vychází z obsáhlého výzkumu, který provádí společnost Datank. Využívá rozsáhlý soubor údajů, jež její analytici získali v prvním pololetí tohoto roku. V případě bank vycházejí zejména z nákladů na vedení účtu, poplatků, úroků na spořících účtech a termínovaných vkladech, ale i úročení hypoték a spotřebitelských úvěrů. U pojistných produktů hrála roli nákladovost pojišťovny, respektive výše pojistného.

Významné hodnoticí kritérium představuje samozřejmě šíře nabízených produktů. Součástí průzkumu je i způsob, jak finanční ústavy komunikují s klienty, a jejich dostupnost.