Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Objevily se falešné e-maily z adresy info@kooperatlva-cz.site a dalších podvodných domén (např. "team@koop-pojšťovna.site" apod.) s výzvou k platbě. Tyto zprávy nejsou od Kooperativy – jedná se o phishingový útok. Pokud jste takový e-mail obdrželi, na nic neklikejte a zprávu smažte. V případě, že jste na uvedený e-mail již reagovali zadáním Vaších platebních údajů, doporučujeme neprodleně provést jejich dočasnou blokaci u Vašeho poskytovatele platebních služeb.

Kooperativa
|Tiskové zprávy

Kooperativa ovládla kategorii pojištění pro podnikatele

Kooperativa v letošním, již jedenáctém ročníku prestižní ankety Zlatá koruna, naprosto ovládla kategorii Pojištění pro podnikatele, stříbrnou korunu získala v kategoriích Životní pojištěníNeživotní pojištění, kde zároveň získala i bronzovou korunu. Výsledky ve středu večer slavnostně vyhlásili organizátoři ankety v TOP HOTELu Praha.
 
V kategorii Pojištění pro podnikatele obhájilo loňské prvenství pojištění malých a středních podnikatelů TREND. Druhé místo v této kategorii obsadilo pojištění pro živnostníky START PLUS a třetí místo pojištění pro lékaře ORDINACEV Neživotním pojištění získalo stříbrnou korunuKomplexní pojištění vozidla NAMÍRU se službou 100PROSERVIS abronzovou korunuCestovní pojištění KOLUMBUS s dodatkovým pojištěnímSTORNO PLUS a asistenčními službami HOLIDAYÚspěch Kooperativy ve Zlaté koruně završilo stříbro produktu PERSPEKTIVA 7BN v kategorii Životní pojištění. 
 
 „Soutěž Zlatá koruna si za jedenáct ročníků získala velmi dobré jméno jak mezi odbornou, tak laickou veřejností. Proto nás velmi těší, že jsme v ní dlouhodobě úspěšní. Zavazující jsou zejména výsledky v kategorii Pojištění pro podnikatele, kde jsme letos obhájili loňské pozice. Budeme se maximálně snažit, abychom v tomto trendu pokračovali“, zhodnotil výsledky Martin Diviš, generální ředitel a předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.
 
„Hlavní myšlenkou Zlaté koruny bylo zvyšovat finanční gramotnost Čechů i povědomí o finančních produktech. I proto jsme zvolili názorné logo – korunu.  Zároveň jsme veřejnosti dali možnost hlasovat o produktech ve dvou kategoriích – Cena veřejnosti a Cena podnikatelů. A zájem je značný, například letos jsme obdrželi 62 tisíc hlasů“, uvedl ředitel Zlaté koruny Pavel Doležal.
 
Soutěž Zlatá koruna již jedenáct let oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Přes 300 finančních odborníků ve Finanční akademii vybírá z jejich nabídek v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty. Letošního ročníku se zúčastnilo 202 produktů.