Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Objevily se falešné e-maily z adresy info@kooperatlva-cz.site a dalších podvodných domén (např. "team@koop-pojšťovna.site" apod.) s výzvou k platbě. Tyto zprávy nejsou od Kooperativy – jedná se o phishingový útok. Pokud jste takový e-mail obdrželi, na nic neklikejte a zprávu smažte. V případě, že jste na uvedený e-mail již reagovali zadáním Vaších platebních údajů, doporučujeme neprodleně provést jejich dočasnou blokaci u Vašeho poskytovatele platebních služeb.

Kooperativa
|Tiskové zprávy

Kooperativa se stala Pojišťovnou roku v kategorii životní pojištění

Včera, 10. května 2016 vyhlásila Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) výsledky již 16. ročníku ankety Pojišťovna roku. Kooperativě se podařilo vylepšit své postavení hlavně v kategorii Životní pojištění, kde poskočila na první místo. Stříbro jí patří v dalších třech kategoriích, Pojištění občanů, Pojištění průmyslu a podnikatelů a Autopojištění.

"Jsem rád, že naše spolupráce s makléři je dlouhodobě velmi úspěšná. Letošní první místo v kategorii Životní pojištění je už padesátým titulem pro Kooperativu v historii ankety.  A to je ve stále tvrdší konkurenci velký úspěch. Ocenění neodráží jen kvalitu produktů, ale i profesionální přístup underwriterů a risk managementu, stejně jako správy smluv a zejména rychlost a vstřícnost likvidace. Těm všem patří mé poděkování," ocenil umístění Kooperativy Martin Diviš, předseda představenstva a generální ředitel pojišťovny Kooperativa. 

Anketě Pojišťovna roku 2015 opět dominovala pojišťovací skupina VIG, kterou v ČR reprezentuje Kooperativa, Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) a Pojišťovna České spořitelny (PČS). Ve všech čtyřech kategoriích, které obsadila, si VIG ČR odnesla prví dvě místa. Výrazně k tomu přispěla ČPP, která zvítězila v kategoriích Pojištění průmyslu a podnikatelů, Pojištění občanů a Autopojištění. Páté místo pak obsadila PČS   v kategorii Životní pojištění.  

O výsledcích ankety Pojišťovna roku svými hlasy rozhodují makléři, tedy odborníci na pojištění, kteří jsou s produkty pojišťoven v dennodenním styku. Proto nejlépe dokážou ocenit nejen kvalitu produktů, ale i doprovodných služeb, které pojišťovny nabízejí koncovým klientům, ale i obchodním partnerům.