Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Objevily se falešné e-maily z adresy info@kooperatlva-cz.site a dalších podvodných domén (např. "team@koop-pojšťovna.site" apod.) s výzvou k platbě. Tyto zprávy nejsou od Kooperativy – jedná se o phishingový útok. Pokud jste takový e-mail obdrželi, na nic neklikejte a zprávu smažte. V případě, že jste na uvedený e-mail již reagovali zadáním Vaších platebních údajů, doporučujeme neprodleně provést jejich dočasnou blokaci u Vašeho poskytovatele platebních služeb.

Kooperativa
|Tiskové zprávy

Pojišťovna České spořitelny spustila chytré on-line hlášení pojistných událostí

Pojišťovna České spořitelny spustila v dubnu 2016 unikátní novinku na trhu životního pojištění – chytrý on-line systém pro nahlášení pojistných událostí elektronickou cestou.

„On-line hlášenka“ klienty přesně vede podle parametrů jejich pojištění, a proto nemohou pojistnou událost nahlásit chybně nebo nedostatečně. Celý systém tak nabízí nejen hlášení událostí z pohodlí domova, ale zajišťuje i jeho bezchybnost. Klienti mohou sledovat také stav nahlášené události a položit dotaz likvidátorovi, který jejich pojistnou událost řeší. Proces vyřízení pojistné události bude tedy rychlejší a klienti jej budou mít plně pod svojí kontrolou.

„On-line hlášenku jsme připravili na pomoc našim klientům, kteří tak mohou kdykoliv snadno, rychle a jednoduše nahlásit, co se jim v rámci pojištění přihodilo,“ komentuje spuštění chytrého systému on-line hlášení pojistných událostí Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. Systém vyřeší i případné chyby v hlášení. „Loni jsme řešili přes 170 000 pojistných událostí. Bohužel asi 15 procent událostí ročně se nepovede hned napoprvé nahlásit. Události často hlásí i lidé, kteří vůbec nejsou pojištění. Jiní zase pojištění jsou, ale nemají sjednaná rizika, která hlásí,“ dále uvádí Petr Zapletal a dodává: „To bude nyní řešit nový systém on-line hlášení. Klienti nyní nemohou nahlásit nepojištěnou událost. A díky bezchybnému nahlášení budou moci rychleji dostat své peníze .Loni jsme klientům za pojistné události vyplatili přes dvě miliardy korun.“