Zdravotní a sociální infolinka MAJÁK
- Ušetří čas při orientaci ve složité problematice
Orientace ve složitém systému sociální péče není jednoduchá.
- Unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky
Když máte dotaz o zdraví nebo nároku na sociální péči.
- Podá zaručeně správné a aktuální informace
Je dobré dostat informace od zasvěcených odborníků.
- Neomezené nonstop využívání celou rodinou
Kdokoli z rodiny, 24 h denně.
Více o zdravotní a sociální infolince MAJÁK
Vyznat se ve složitém systému sociální péče, na co máte nárok a kolik za to zaplatíte, vyžaduje spoustu času. Infolinka vám ušetří náročné pátrání a rychle pomůže najít dobré řešení. Využijte služby lékaře na telefonu.
Lze sjednat v rámci pojištění Životní pojištění FLEXI, Rizikové životní pojištění FLEXI, NA PŘÁNÍ, FLEXI životní pojištění a FLEXI rizikové životní pojištění.
Jak funguje infolinka MAJÁK
Na infolince dostanete odpovědi na dotazy ze zdravotní oblasti, jako jsou např.:
- Co vlastně znamená ta moje diagnóza? Opravdu musím na operaci? Nedá se to léčit jinak?
- Dvouletá vnučka má vysokou horečku a zvrací, mám s ní jet okamžitě do nemocnice?
- Dědeček byl zmatený a teď velmi tvrdě spí, nejde ho vzbudit. Máme ho nechat spát, je to v pořádku?
- Kde je nejbližší otevřená lékárna?
V sociální oblasti vám na infolince poradíme např. s těmito problémy:
- Na jaké příspěvky mám nárok? Služby, které teď musím využívat, ze svého nezaplatím.
- Kde si mám o příspěvek požádat a kdy ho dostanu? Co musím k žádosti přiložit?
- Je možné, aby za mnou chodil lékař nebo sestra domů, když k nim nedojdu? Kolik za to budu platit?
- A kdo mi doma pomůže s úklidem, hygienou, vařením, když už to bez pomoci nedokážu?
- Dá se někde zapůjčit pomůcka, kterou budu potřebovat jen pár měsíců a nechce se mi ji kupovat?
Výhody infolinky
- unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky
- ušetří mnoho času při orientaci ve složité problematice
- podá zaručeně správné a aktuální informace
- nonstop provoz, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- služba pro celou rodinu, mladé i staré
- volat mohou všichni bez ohledu na to, kdo službu sjednal
- počet hovorů je neomezený
Kam volat
Máte-li dotaz ze zdravotní nebo sociální oblasti, volejte infolinku GLOBAL ASSISTANCE: +420 266 799 830.
Mějte prosím připraveno číslo pojistné smlouvy, ke které byla služba MAJÁK sjednána.