Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Objevily se falešné e-maily z adresy info@kooperatlva-cz.site a dalších podvodných domén (např. "team@koop-pojšťovna.site" apod.) s výzvou k platbě. Tyto zprávy nejsou od Kooperativy – jedná se o phishingový útok. Pokud jste takový e-mail obdrželi, na nic neklikejte a zprávu smažte. V případě, že jste na uvedený e-mail již reagovali zadáním Vaších platebních údajů, doporučujeme neprodleně provést jejich dočasnou blokaci u Vašeho poskytovatele platebních služeb.

Kooperativa

Pojištění storna zájezdu

Pojištění oceníte, pokud jste si koupili zájezd dlouho dopředu, a nakonec musíte dovolenou neplánovaně zrušit. Pojištění kryje 80 až 100 % storno poplatku, který musíte cestovní kanceláři vyplatit. Díky pojištění tak dostanete peníze zpět, a už můžete začít vybírat novou dovolenou.
CHCI POJISTIT
  • koop_ico_storno.svg
    Pomůže vám v případě, kdy musíte zrušit zájezd, ubytování nebo letenku.

Obsah pojištění

Co všechno pojištění obsahuje

Pojištění se sjednává pro případ zrušení cesty pojištěným z následujících důvodů.

Jaké jsou podmínky?

Pojištění STORNO lze sjednat nejpozději do 3 pracovních dnů po zaplacení zájezdu, letenky nebo jiné služby.

Kolik to stojí

Za pojištění zaplatíte 4,6 % z ceny zájezdu. Maximální cena zájezdu může být 100 000 Kč za osobu.

Dokumenty k pojištění

    Časté dotazy

    Jak funguje pojištění storna zájezdu?

    Připojištění STORNO využijete, pokud nebudete moci odcestovat na vaši plánovanou dovolenou a budete ji muset zrušit. Pokud vám cestovní kancelář nebo jiný poskytovatel vystaví stornopoplatky za zrušení služby, toto připojištění k cestovnímu pojištění je pokryje. Hradí se vyúčtované storno poplatky za ubytování, dopravu a další nespotřebované služby, které jste měli v rámci pobytu objednané.

    Jaké jsou podmínky?

    Pojištění STORNO lze sjednat nejpozději do 3 pracovních dnů po zaplacení zájezdu, letenky nebo jiné služby.

    Rádi vám poradíme nebo pomůžeme sjednat pojištění